onsdag 25 maj 2011

Tittut!

 
Tänkte bara berätta att jag fortfarande ibland tänker blogga här, eftersom jag inte riktigt kommer kunna låta bli. Jag måste ju ha ett forum för långa virriga texter också.

Igår hittade jag en kul grej i bloggvärlden: Statistik! Jag har klickat runt bland inställningar och flikar en hel del (tyckte jag), men totalt missat att jag kan följa statistiken. Det går dessutom att se i vilka länder det suttit folk, som läst vad jag skrivit.

Det känns jätteroligt! Och lite underligt. Varför skulle någon i Tyskland eller USA vilja läsa mitt virr? Förstår de en enda rad? Hur hittade dom hit? Eller är det svenskar som är ute på äventyr? Jag blir brydd, hur som helst, på ett positivt sätt. Trodde på min höjd att familjen och kanske några vänner (på sin höjd) skulle hälsa på i min virtuella dagbok.

Med det sagt vill jag bara TACKA för att ni läser, för att ni tittar in och för att ni återkommer. Gulle er!


Om det nu inte är för mycket begärt, skulle jag bli helt förtjusande glad om ni skrev ett liiitet hej i kommentarerna. Snälla? Och om ni skriver i egna bloggar kan ni gärna skicka en länk, så får jag återgälda besöket.

/Annalunda
  

2 kommentarer:

  1. Hej ;) Du skriver bästigast i hela världen tycker jag, så därför tror jag att många tycker din blogg är så bra!
    Kram//Lillasyster

    SvaraRadera
  2. Du är så finurlig i ditt virrande så det är därför det är så himla kul att läsa.
    Kram//Pappa

    SvaraRadera