lördag 29 maj 2010

Godmorgon!

Tekniken har utvecklas så jag kan ligga i sängen och knappra ner detta. Fantastiskt! Här har jag och Robert hållit hus sedan åttatiden igår kväll. Vår tv-skärm har pajat, så "fredagmyset" (hu för detta uttryck) i soffan med chips och dip framför Talang, byttes ut till jordgubbar och grädde i sängen med New Moon-filmen på datorn. Inget dumt alternativ må jag säga! Bästa sällskapet, kolhydratsfritt och spänning på skiva.

Idag är vädret smått schizofrent. Ena stunden blåser det, nästa är det vindstilla, ena stunden skiner solen för att efter en stund övergå till regn. Ibland sker flera av dessa punkter samtidigt. Skumt. Men väder är väder och vad man gör av det är det viktigaste.

Min plan är att snart bege mig in till Stockholms stad och att vara lite social. Först ska jag äta lunch med bästis Jessica som är på visit över helgen. Därefter blir det kaffe på maten med nya bekantskapen Marion. Ska bli kul att träffa dem båda!

Vi börjar så, så får vi se hur resten av dagen utvecklar sig.

Ha en fin lördag!

/Anna

3 kommentarer:

  1. Du skriver bara såååå bra!! Kram, mor

    SvaraRadera
  2. appppp... sanning med modifikation ;=)

    Jordgubbar ligger på drygt 8% kolhydrater varav 7.9 är rent socker. Om man ska vara sån där anal människa som räknar på ALLT.. så fick du i dig ungefär 0.75 gram socker per jordgubbe.. You do the math :D

    SvaraRadera
  3. Partypooper ;) Jordgubbarna var goda!

    SvaraRadera