fredag 21 maj 2010

Kändisar

Igår gick jag i ett togatåg med 32 kändisar och ytterligare en massa människor för att försöka slå världsrekord och samla in pengar till Alzeimersforskningen.

David Hellenius höll i mina axlar och jag smygtittade nyfiket på en massa folk som jag bara sett inne i en elektrisk låda tidigare. Det var jätteroligt att se hur de såg ut i verkligheten! Det som slog mig mest var hur liten Calle Schulman och hur lång Rickard Sjöberg var. Gry Forssell ledde den del av tåget jag gick i och hejade glatt på oss alla. Söt kvinna det där.

Nåväl, det kändes spännande samtidigt som jag påminde mig själv att det här är vanliga människor med jobb som alla andra.

Kul kväll blev det! Med mig var en kompis som jag inte sett på länge och som pricken över i bjöd hon på mjukglass!

/Anna

1 kommentar:

  1. Jag såg en massa kändisar på arlanda igår. de stod i en klunga och väntade på sina golfväskor såg det ut som. De flesta hade en sån väska iaf. De hade säkert spelat en välgörenhetstävling eller nått. Jag hoppas att de spelat för en god sak iaf. Min idol Anders Ekborg var där :) Rak i ryggen som alltid. kram

    SvaraRadera