lördag 8 januari 2011

Gott nytt år!

 
Bättre sent än aldrig ;)

Här rullar livet på som vanligt, med några få undantag:

* Jag är mycket gladare och piggare än innan jul eftersom jag fick spendera en hel ledig vecka med min älskade familj (som jag givetvis saknar redan, men får träffa snart igen eftersom min mamma har tänkt att fylla år (bestäm när festen ska vara så jag kan ta ledigt))

* Vi har lärt oss att inte låta lägenheten förfalla totalt innan det är dags att städa.

* Syster och undertecknad har avlagt nyårslöfte om att sluta snusa. Jag lyckades några dagar, tappade fokus en liten stund och fortsätter nu att lyckas.

* Min blogguppdatering är sämre än någonsin.


I övrigt är saker och ting lika vanligt ovanliga och annalunda som tidigare. Jag har bestämt mig (igen) för att detta år ska bli det bästa hittills och tänker lägga ner energi på att hitta energi att se till att det blir som det ska.

Gott nytt år!

/Anna
 

2 kommentarer:

  1. Det låter klokt! Keep up the good work with the snus :) Kram

    SvaraRadera
  2. Och, även jag har uppdaterat min blogg (!)

    SvaraRadera