fredag 19 mars 2010

Fredag = Trevlig helg

Här sitter jag i min stora, fina reception och får ta del av första fredagen på bygget.


Det arbetar över 300 personer i huset, dessutom får flera av dessa besökare.
Resultatet blir att oändligt många personer passerar min disk när de är på väg hem.
Några få är otroligt målinriktade på komma ut genom entrédörrarna, så de märker mig knappt här där jag sitter.
Men de flesta tittar upp, bjuder på ett leende och säger hej då.
Idag tillägger även de flesta "trevlig helg". Det bara måste bli en trevlig helg med så många önskningar, eller hur?


Jag trivs. Njuter av min ask russin, mitt kolsyrade vatten och alla härliga kontakter.
Alldeles strax ska jag skicka iväg bud och DHL-försändelser.


Jag känner mig ganska duktig!


Och om 35 minuter stänger jag av datorn och hoppar på Lidingöbanan. Sen är det ledigt!


Ha en TREVLIG HELG alla ni där ute!


/Annalunda

3 kommentarer:

  1. låter som ett ganska intressant arbete :)

    SvaraRadera
  2. hoppas du har haft en fin helg min vän!

    SvaraRadera
  3. vart är du nu då??????
    Kramen
    Nina

    SvaraRadera