tisdag 12 juli 2011

Kära (någon) dag(då och då)bok

  
Har jag skaffat en blogg måste jag välan titta in emellanåt, så ni inte tror jag virrat bort mig i huvudstaden.

Jag finns kvar! Saknar lite inspiration till skrivande dock, så jag ska fortsätta leta den. Bland virr i huvudstaden.

Kan dock förtälja att jag haft två förträffligt trevliga helger med laserdome, Gröna Lund, lådbilsrace (som åskådare), promenader, restaurangbesök, tjejsnack och drinkmaraton på solig balkong, Stockholm Street Festival och umgänge med goda vänner.

Emellan veckosluten har jag dragit mitt strå till stacken och arbetat, samt spenderat några kvällar med arbetskollegor. After work är ett finurligt påfund!

Ikväll har jag varit med två kompisar på Wintervikens trädgårdscafé och lyssnat på folkmusik. Imorgon ska jag äntligen få träffa Elina, som jag lyckats gå om de senaste veckorna.

Äntligen har jag lärt mig dra nytta av alla roligheter som går att göra i Stockholm!

Hoppas ni mår bra!

/Annalunda
  

1 kommentar:

  1. Då kommer du få lära upp mig också, för jag känner mig redan vilsen utan att ensa ha kommit dit för att bo än :P

    SvaraRadera