torsdag 16 juli 2009

Busigt!


Jag skriver på datorn medan åskan mullrar runtomkring mig. Lite korkat - ja - men jag kunde helt enkelt inte låta bli!

Snart beger vi oss till Grannäs, denna fantastiska idyll mitt ute i ingenstans, med skogen, sjöarna och bergen runtikring. Farfar föddes där, så de har behållit stugan som varje år är ett efterlängtat resmål. Farföräldrarna är där nästan hela sommarn, så det ska bli skoj att hälsa på dem! På lördag fyller farfar dessutom år, då blir det kalas! c",)

Ledigheter är redigheter! Nu smäller det rejält ute, så jag tror jag ska ta mitt förnuft till fånga och rycka sladdar ur väggarna. 

Hoppas helgen blir till behag!
Kram
/Anna


1 kommentar:

  1. Kaffe är lätt ordnat, även om du inte behöver släpa med dig datorn för att få det! För min del får du gärna släpa med dig "gubben" hit å ta en kopp! Tyvärr måste jag banna dig lite som sitter med allt inkopplat under rasande åskväder, kan bli dyrt JAG vet, drabbad tidigare.. Hoppas ni får en fin vistelse hos farföräldrarna! Ps råkade nämna dig i bloggen, hoppas det inte gör något.. Ds

    SvaraRadera