måndag 20 juli 2009

Grannäs.




En idyll mitt ute i ingenstans. 
Med lummiga träd, spännande stigar, mäktiga berg, vackra sjöar och små stugor överallt.

Där har vi varit över en alldeles för kort helg, hälsat på farföräldrarna, en massa annan släkt och bara njutit! 
Om det hade gått skulle jag stannat flera veckor, men men.. plikten här hemma kallar.

Nu är jag nyss hemkommen från första arbetspasset utan min kära arbetskollega Kicki. Den damen har helt sonika gått på semester och ska leva livets lugna i 4 veckor. Det märks att hennes charmiga stresstempo saknas. Men men, jag och Mattias ska nog styra upp detta!

Robert plinkar gitarr, ack så mysigt! 

Jag är kär. I Robert, Grannäs, musiken och livet. <3

/Anna


1 kommentar:

  1. Åhh..jag vill oxå dit!! 4 år sedan vi sist besökte denna underbara plats...Är riktigt avundsjuk på dig, kusse..;)

    SvaraRadera