tisdag 14 juli 2009

Nä nu jäklar...


...var det evigheter sen jag skrev sist! 

Jag lovade bilder från Sammakko-vistelsen då, och det är mycket därför jag inte kommit till skott (tycker det är smått besvärligt att få in dem på bloggen..) så jag hoppar över det helt enkelt! Ni som är jättesugna på att se kan antingen klicka er in på det ack så populära Facebook, eller slå mig en bella så kommer jag över med datorn om ni fixar en slurk kaffe ;)

Vad har då hänt dessa veckor? Tja, lite olika. Ganska mycket arbete, en del fritid, de sista spanskalektionerna (kommer sakna dem nu, trots att jag var lite dålig på hemuppgifterna), lite afrikansk fest, lite svensk fest, basketmatcher (på elitnivå, dvs jag och syster med diverse trevligt folk), en halvtaskig spelning på en födelsedagsfest, Elton-musicerande med Anneli, kär återträff med Carlerby, för få promenader, desto fler fikastunder, spontanbesök till Cathrine, inköp av telefon med fungerande kamera, bakning, påhitt med hon jag är kontaktperson till, ännu mer jobb.. Ja, nånting sånt!

Men idag, idag bara är jag! Efter ett kort arbetspass hamnade jag i säng med datorn ;) Och här kan jag, om jag vill, stanna ända till kl 12.45 imorgon! Sen är det jobb igen. Men jag tror att jag ska nyttja tiden lite bättre än så. Med vad vet jag ännu inte, det lär visa sig.

Så, nu är jag igång åtminstone! Kanske att jag blir lite bättre på uppdateringen på den här bloggen nu. Det lär också visa sig!

Nu ska jag titta på solen en stund, innan den hinner smita bakom molnen igen.

Hoppas just du har en fantastisk dag!
Kram
/Anna

2 kommentarer:

  1. Härligt att du skriver igen, ha ivrigt kollat in din sida på sistone ;P kram/sis

    SvaraRadera
  2. Tack, jag har alltid fantastiska dagar !
    Nyligen gjort en akupressurbehandling, som kändes bra för (förhoppningsvis) båda parter.
    Längtar faktiskt efter en egen stund på massagebänken....med dina goa händer.....kramar, mor.

    SvaraRadera