måndag 8 november 2010

Där satt den!

 
Ända sedan jag kom till Stockholm har jag väntat på att allt roligt ska hända. Alla de där konserterna, middagarna, museibesöken, promenaderna runt stan... Jag har varit rätt slö och mest önskat att alla möjligheter ska ramla i mitt knä, snarare än att jag själv ska behöva leta.

Visst, vi har kollat några konserter och tagit några turer, men oftast med sådant mellanrum att det likaväl kunnat genomförts som utflykter från Sollefteå.

Men nu! Hela helgen har jag varit i farten och ätit ute, bowlat, gått på bio, sett Bob Hansson på Dramaten, varit på Stand up-komedi, fikat med vänner, arrangerat tacokväll och viktigast av allt: Struntat i att städa/diska/tvätta och annat tråkigt!

Så om någon nu frågar vad jag gjort i helgen, behöver jag inte säga att jag legat på sofflocket.


Där satt den!

/Annalunda
  

1 kommentar:

  1. Haha nej då felstavning som vanligt:) tror det är stress. Du har verkligen varit igång och njutit av Sthlm men det är så det ska vara. Synd att man är för lat bara:) Tycker du ska börja skriva för en tidning eller nått, du är duktig på att skriva och berätta saker.

    SvaraRadera