fredag 5 november 2010

Vinden ven och solen sken

  
Döm om min förvåning, när jag plötsligt förstod...

Jag var inte beredd på att det skulle vara fredag idag! Allaredan!
Veckan har sniglat sig fram ända fram till gårdagen. Jag lyckades byta trumkassett på skrivaren och plötsligt var receptionen i business igen. Nu känns det som jag skulle vilja addera ännu en vardag till veckan. INTE!

Ikväll ska jag "lucka" med en arbetskollega. Vi har båda planer vid sextiden och ska alltså spendera luckan mellan jobb och nöje tillsammans. Resten av aftonen ska jag umgås med pojkvän och inviga honom i min nyfunna favoritfredagsaktivitet: Stå upp-komedi på Kafé Klaver.

Solen skiner, vinden viner och jag känner mig som herre (fru) på täppan!

Kom igen, nu firar vi helg!

/Annalunda

1 kommentar:

  1. Ja nu firar vi helg! Jag ska tillbringa min lördagskväll med att tvätta :P Jag har kommit efter med såna saker nu när jag varit hemma i Näsåker och annat. Va roligt att du fortsätter gå på stand-upen! :)

    SvaraRadera