onsdag 16 februari 2011

Huliganer, tidiga morgnar och trasiga telefoner


I förrgår trodde jag att min mobil gått sönder. Den slocknade, och sedan ämnade den icke starta igen. Igår fick jag veta att det gick att nollställa den - Lite som Ctrl+Alt+Delete på en dator. Så, nu funkar den igen! Hurra!

En annan sak som hände igår var att ett gäng överförfriskade AIK-supporters levde allmänt rövare på tågen hem. De skrek, rökte och lättade på trycket (ja, i den bemärkelsen) under resans gång, så jag hoppade av långt innan mitt byte. Idioter! Jag svor i två timmar efteråt.

Idag är jag lugn och snäll och beskedlig - men det går inte vara annat den här tiden på morgonen. Det var svårt att slita sig från sängen imorse.

Nå, strax väntar arbete och jag får väl passa på att önska en bra dag!

/Annalunda

3 kommentarer:

  1. Alltså kissade de i tåget????!!!! Hur dum i huvudet får man egentligen bli? jag skulle också hoppat av och bytt tåg.

    SvaraRadera
  2. En höll upp dörren på en station och kissade ut genom den, med ciggen i mungipan. Stackars trasiga människor...

    SvaraRadera