tisdag 1 februari 2011

Mamma fyller år!

 
Ack, vad tiden rusar fram snabbt då jag vill att den ska gå i lugnt behagligt tempo för att jag ska hinna avnjuta varenda sockrig sekund.

I helgen har vi firat min vackra och kloka mamma, som fyller år idag. Hela familjen var samlad och jag har lärt mig spela "beerpong" och dricka Jäger-drinkar. Det fungerar förträffligt att kombinera dessutom!

Karin hade skrivit både dikt och sång, så mor blev rörd och alla applåderade. Tårtorna var magnifika, maten var god och kaloriintaget har inte följt rekommendationerna. Men vem bryr sig om sånt när det är fest och stoj och värme och skratt kring en? Inte jag åtminstone.

Och nu är vardagen här igen. Redan. Rackarns, att det ska gå undan på det här viset!
Nästa visit blir i mars, då systeryster fyller år.

Ett stort tack till familjen för den roliga helgen och ett rungande GRATTIS till mamma!
(du är bäst, det vet du va?)

/Anna
 

2 kommentarer:

  1. Det verkar dom att du hade en toppenhelg!

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag rörd igen......tack, gumman för alla vackra ord.....önskar dig allt gott!!

    SvaraRadera