lördag 17 september 2011

Lördagkväll

 
Det var riktigt skönt att komma ut i eftermiddags. Solen värmde så pass att jackan bitvis fick hänga på axeln under min lördagslunk. Jag hittade 4 cacher/skatter. Tre av dem har vi hittat tidigare, men jag var inte registrerad "cachare" då och ville nu få mitt namn på logglistan.

För tillfället roas vi av grannarnas fest i Balkan-stil. De spelar musik, skrattar, dansar och klappar händerna, vilket hörs väldigt väl genom de lövtunna väggarna. Detta måste såklart innebära att lika mycket ljud kan passera åt andra hållet och inspirerar till att börja prata med små bokstäver framledes.

Åter till pussande på min stiliga karl. Eller som grannarna säger: Ohoj!

  
Taget på en brygga förra helgen.





/Annalunda
  

1 kommentar:

  1. Haha, jag tror visst att vi båda har en lite twist på våra adjektiv idag :) Lövtunna väggar. Mycket tjusigt och bra :)

    SvaraRadera