lördag 17 september 2011

Teknikens under(lighet)

 
Jag väntar på att batteriet till mobilen ska laddas färdigt för att kunna bege mig ut och leta skatter, då kartorna numer finns att hitta inprogrammerade i telefonen istället för på papper.

För att få tiden att gå medan laddaren gör sitt, slog jag på tv:n. Lördagsutbudet är inte det mest fantastiska, så jag hamnade på TV4 som visar repriser av Idol. I första reklampausen började jag tänka på en tjej som tidigare varit med och sjungit i programmet, så jag var tvungen att starta datorn för att leta upp hennes framträdande. Efter videon var slut tipsade Youtube om ett annat klipp i samma genre samtidigt som reklampausen på tv tog slut och plötsligt kommer jag på mig själv: Jag kollar ett halvdant programupplägg på två medier parallellt och ute skiner solen! Vad är det för fel på mig?

TV:n slogs av omgående och efter jag klickat på "Publicera inlägg" ska jag logga ur från datorn, hämta min digitala skattkarta och ge mig ut i den friska luften.


Teknikens under(lighet).

/Annalunda
  

2 kommentarer:

  1. Mycket bra iakttagelse :) Hittade ni något nytt?

    SvaraRadera
  2. Jag fick köra solo då mina favoritpartners antingen jobbat eller fått besök av föräldrar idag ;) Men jag hittade en ny - Money Exchange!

    SvaraRadera