söndag 18 september 2011

Söndagszombie

 
Klockan har passerat lunchtid och jag har fortfarande inte tagit mig upp ur sängen.

Först envisades jag med att somna om och om igen, fastän jag kunnat kliva upp redan vid åtta (vilket bidragit till att det känns som jag har en tung hjälm på mig). Slutligen masade jag mig till köket för att skramla ihop något som skulle kunna likna frukost och tog den med mig tillbaka till sängen. Här har det sedan spisats både mat och film och jag tenderar att stanna här ett tag till.

Det verkar som det regnar ute, men jag har inte riktigt orkat se efter. Jag har även ont i ryggen idag. Troligtvis för att jag halkade runt på klippor och var allmänt akrobatisk igår (få inga dumma föreställningar). Då det känns mer som träningsvärk än otursvärk, ska jag göra ett ryck med tvätt, disk och diverse lite senare. Blev inspirerad när jag läste Annelis bekännelser.

Så, här har ni mig för tillfället.
Vad gör ni?

/Annalunda
 

1 kommentar:

  1. Igår var järngängen på Stadsmuseet. Olle Tage farmor farfar och jag :)

    SvaraRadera