måndag 8 juni 2009

Fantastiskt!



Mitt nya favoritord! Visst är det ett fantastiskt ord?

Jag har iaf haft en fantastisk helg! Har dansat och trummat för glatta livet! Vilken passion som flödat från alla människor som var på plats! Och musiken... så.. fantastisk! Jag blev kär, skulle vilja ha afrikansk dans-kurs varenda helg, varenda dag nästan. Är dock mör som bara den idag, härligt mör. 

Till på köpet har jag fått några nya vänner, både svenskar och afrikaner. Härliga människor med hjärtat på rätta stället, så fina, så fina! Ser verkligen fram emot kommande möten med dem. 

På lördagkvällen var det annat ljud i skällan. Jag och Blåbärt (Robert) hamnade rent sporadiskt på fest som syster med kompani anordnat hemma hos Monessa. Ursprungsplanen var en svettig brännbollsmatch, men vädret satte käppar i hjulet. Inget ont som inte för något gott med sig, vi hade riktigt trevligt ändå! Tårtkalaset blev lite lidande dock, eftersom det blev så sent.. Men Anna fick sitt paket ändå och jag hoppas hon hade en fantastisk födelsedag!

Lite senare ikväll tänkte jag lägga in lite bilder, för jag inser att jag varit otroligt dålig på den fronten.. Men den som väntar på nåt gott ;)

På återseende
/Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar