torsdag 11 juni 2009

"Utan snus i tre dagar.."


Dock försmäktar jag icke eller befinner mig på en öde ö, som Pippi och gänget. 
Känner mig istället riktigt duktig som nu tagit det stora klivet in i den nikotinfria världen! Inte heller känns det särskilt svårt, som det gjort otaliga gånger tidigare.

Tror att det var spontaniteten som gjorde det: Skulle köpa snus på jobbet i förrgår morse och Erik muttrade något om att han hade slutat precis och blev så frestad.. Visade sig att Kicki W också var med i det hela, så jag tänkte att alla goda ting är tre och följde deras exempel. 

Så, nu väntar jag bara på att tiden ska gå så jag kan göra något roligt för alla pengar jag sparar genom att inte ha en påse med dumheter under läppen.

Fast först ska jag njuta av en riktig "kompisdag". Först blir det dejt med Therese Jakobsson och Kicki Forslund, vilka jag inte träffat på väldigt länge. Sen är det traditionell middag med BettanHelenochJessica (ja, det sägs så snabbt så det blir som ett ord) på City. Kul kul!

Gör som jag, ha en toppendag!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar