fredag 12 juni 2009

SEMESTER!!!!!!!!



Något så otroligt delikat och förtjusande som semester är svårt att hitta! Känner mig riktigt nöjd över att få lufsa omkring som jag vill de närmaste 9 dagarna. Blev en lite ministart på semesterkänslan igår med alla kompispåhitt. Det var riktigt skoj att träffa Therese och Kicki! Therese hade även med sig sin dansk (mycket trevlig herre som vunnit hennes hjärta) och Kicki sin lilla Milla (en liten söt flicka som Kicki själv producerat). Vi promenerade och fikade och surrade och hade en slagkraftigt trevlig eftermiddag! Mellan umgänge del 1 och umgänge del 2 (med B,H,J) skulle jag hälsa på min syster, men träffade ännu en gammal klasskompis som visade mig sin nya lägenhet och sen hjälptes vi åt att prata bort tiden tills det blev dags för middag. 

Helen var först på plats, som vanligt, och Jessica kom sist, som vanligt. Alltid samma tur vad gäller tidhållningarna! Ganska underhållande, tycker jag.
Vi åt, spelade tv-spel, spelade sällskapsspel och drog en runda minigolf innan vi alla nöjda bar oss av hemåt. En riktigt härlig dag!

Ikväll kommer det folk hit, så jag borde egentligen tokstäda, men jag bjöd mig själv på 10 fria minuter (jag har ju ändå semester) innan det är dags att hugga tag i både disk och dammsugning.

Hoppas kvällen blir i samma klass som gårdagen! 

Nä, nu är minuterna slut, dags att antisemestra i hushållet.

Ha en underbar helg!
/Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar