fredag 5 juni 2009

Helg igen!



Ack, så skönt med ledighet!

Efter avslutat arbetspass (inte lika mördande stressigt som förra fredagen, tack och lov) gick jag till sängs med Robert.. För er som har snuskig fantasi måste jag tyvärr krossa illusionen och erkänna att vi la oss ner och SOV! I hela 2 sköna timmar slumrade vi passionerat sida vid sida, tills herrn vaknade och tyckte det var dags att göra någon slags middag. Bra idé, tyckte även jag!

I slapphetens tecken har sedan kvällen förflutit. Försöker spara på krafterna inför morgondagen då det vankas afrikansk dans/djembe-kurs. Hoppas vädergudarna överraskar oss med varmt och soligt väder så vi kan vara ute och svänga våra lurviga! Annars håller vi till i Ruif-stugan! (Ni som har en 5hunka och är sugna på lite härliga rytmer är välkomna dit vid tolvtiden).

På kvällen blir det tårtkalas hos Anna B som fyller år idag! Grattis Anna c",) 
Tror dock jag ska avstå tårtan.. En kund kom fram idag, strök mig på magen och gratulerade mig till bebisen. "Nu har du nog missuppfattat" - sa jag - "Jag är bara lite fet!" 

Det är så skoj när folk vräker ur sig saker utan att tänka efter. Tänkte påbörja "aborten" imorgon med dansandet, och sluta stoppa så många bullar i ugnen ;)

Nå, dags att panga lite fiender i Halo med sambon. Beroendeframkallande? O ja! Väntar nu bara på att vår käre vän Alexander ska hänga med i trenden!

Ha ett fantastiskt veckoslut!
/Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar