tisdag 4 augusti 2009

Urkult!


Då var denna trevliga festival över för denna gång.. Ett helt år kvar till nästa! Men den som väntar på nåt gott...

...och gott var det den här svängen! Jag och Robert tältade med Monessa och "grabbarna" (enkelt samlingsnamn för dessa suveräna människor) på en tomt där en av mina bästa vänner bor. Härligt läge, härliga människor, härlig musik, härlig stämning totalt sett! Vädret kunde varit bättre, men likväl sämre, så det var också härligt!
Träffade många goa människor jag inte ser så ofta, så det var - precis - härligt!

En av höjdpunkterna var ett framträdande med Eric Bibb, en bluesgitarrist och sångare från Amerikat. Riktigt skönt sväng och fantastisk röst! Reklam: www.ericbibb.com

Tror aldrig heller jag ätit så mycket thaimat i mitt liv, men det hör liksom till. Är inte lika spännande att värma några halvfabrikat-vårrullar hemma på spisen och dränka i halvtjaskig sås. Äkta ska det vara! Och gott :) 

Så, en fantastiskt härligt trevligt skönt roligt spännande helg med många topp-inslag!

Närmast på agendan är nu att sätta igång med träning, igen. Börjar bli less på att traska runt med dessa extrakilon, när jag hellre skulle vilja må bra och köpa kläder som inte sitter som korvskinn, eller ser ut som tält för den delen. Nu jäklar! Så, alla som vill hänga med på diverse promenader och sportspåhitt behöver bara tjoa till! 

Nå, nu har jag väl knapprat tillräckligt med knasigheter.
Dags att äta (haha), nyttigt ;)

Ha det gött! YATZY
/Anna

2 kommentarer:

  1. Jag och Sara ska också sätta igång med vårat "nya liv" när vi kommer hem till Umeå igen :) Man har alldeles för lätt för att slarva med sådant :P Skoj att ni haft roligt på Utkult! Nästa år måste jag och Sara hänga med! Jag får ta ledigt just den helgen.. På tal om helg och komma och hälsa på ska vi prata med min syster och höra om vi kan åka till dem till helgen, är ni hemma då? Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag och Sara ska också sätta igång med vårat "nya liv" när vi kommer hem till Umeå igen :) Man har alldeles för lätt för att slarva med sådant :P Skoj att ni haft roligt på Utkult! Nästa år måste jag och Sara hänga med! Jag får ta ledigt just den helgen.. På tal om helg och komma och hälsa på ska vi prata med min syster och höra om vi kan åka till dem till helgen, är ni hemma då? Kram!

    SvaraRadera