fredag 15 oktober 2010

Inget nytt under solen...

 
...förutom en jädra massa blåst.

Några av mina hjärnceller verkar ha hakat på vindarna, för de senaste dagarna har jag varit alldeles tom i skallen. Trots att jag använt både mössa och halsduk har både nacke och huvud råkat ut för värk. Känner mig rätt blåst med andra ord.

Det roligaste som hänt i veckan är att gruvarbetarna i Chile fått komma upp ur mörkret. Vilken grej! Jag skulle nog inte klara av de där veckorna under jord, trots att jag ibland gräver ner mig under täcket långa perioder. Men det är självvalt. Hoppas de där männen lyckas hitta balans i livet och inte stannar kvar på djupet.

Ha en trevlig helg!

/Annalunda

Förresten: Stavgångsligan är fortfarande ute och härjar med papperskorgarna på morgnarna. Hoppas de hittar något roligt.
  

1 kommentar:

  1. Tack för den lilla uppdateringen om ligan. Det känns tryggare nu när jag vet att de är kvar i Stockholm och inte här... Det kan blåsa här med. Men som tur är gör det inte det just nu. Kram

    SvaraRadera