måndag 25 oktober 2010

Underbart är kort

 
Det kändes som det skulle vara en evighets ledighet, men nu är det bara 45 minuter kvar till bussen går. Fyra dagar känns som 4 timmar och jag önskar att det gick att stanna klockan så jag fick vara här ett litet tag till.

Men men. Tiden går och går, det är ju som det är.

Jag har haft en riktigt skön helg hemma med familjen! En välbehövlig paus ifrån huvudstaden. Nu tar jag med mig den friska luften och nya energin ner. Kvar lämnar jag halva min lugg och förhoppningsvis några trevliga minnen till mina nära.

Hej då Sollefteå!

/Anna
 

1 kommentar:

  1. Va bra att du njutit av ledigheten! Det ska jag också göra. Jag åker hem på onsdag kväll från sthlm. Ska spendera hela dagen med syskonbarnen :) Äntligen!! Kram och trevlig resa.

    SvaraRadera