torsdag 18 augusti 2011

Ett gott skratt...

   
Jag och Elina hade skitroligt igår!

Först bjöd hon mig på Pizza Hut, där vi uppdaterade oss om det senaste och laddade energiförrådet. Sedan åkte vi hem till mig och diskade kaffebryggaren, vari det glömts kvar ett gammalt använt kaffefilter.

Kanske var det trollbrygden mögel/äppeldiskmedels-kaffe som gjorde oss fnissiga framåt kvällen, kanske var det bara stämningen, men vi skrattade i alla fall oavbrutet i nästan två timmar.

Tillåt mig bjuda på en Annelina special:




Vi må vara fåniga. Men vi är stolta över det!
Och det kan vara skönt att flamsa till det ibland, då vi annars alltid är så snygga och samlade.

Godafton!

/Annalunda
  



1 kommentar:

  1. Ni är ju helt sjukt roliga! Hahahaha! Jag skrattade högt framför datorn! :) Länge leve photobooth.

    SvaraRadera