måndag 29 augusti 2011

Helgen i korthet

 
Vilken fantastisk helg!

Lägenheten är städad, tack vare bra musik och tre semi-inspirerade städare. Anneli, Fredrik och Christoffer har varit på besök, de två förstnämnda stannade över natten. PartyAlias (världens bästa sällskapsspel) har spelats i flera omgångar, till min stora glädje. Vi har ätit scones och druckit te, diskuterat film och livet, varit på skattjakt (geocaching), suttit under paraply i regnet, fikat på stan, varit och sett Captain America på bio och verkligen njutit av att existera.

Det ska va gött å leva!

/Annalunda
  

3 kommentarer:

  1. Annars kan det kvitta! Nu är det måndag igen och jag försöker pussla ihop mitt schema igen :P Men, jag har faktiskt hittat en potetiell lösning för ett specifikt schemaproblem som jag ska undersöka i eftermiddag så jag känner mig lite mindre stressad och illa till mods nu. :)

    SvaraRadera
  2. Det gläder mig! :) Stress är bara onödigt, sluta upp med det ;)

    SvaraRadera