tisdag 16 februari 2010

Dagen då det blev lite saker gjort.





Idag har jag jobbat! Ja, ni läste rätt! Och nej, jag har inte fått svar från något av mina sökta arbeten ännu.


Men likväl, jag har jobbat! 


Min kära vän Fanny har fått ett extraknäck på ett fondbolag, där de skickar ut miljoner brev till folk med fondval och jag vet inte vad. Då de just nu ligger lite efter i postandet fick jag rycka in och stoppa papper i kuvert. Kanske inte det mest utvecklande arbete, men med min och Fannys enorma förmåga att samarbeta och med Dolly och Cardigans i stereon måste jag säga att detta var ett helt okej inkomstbringande projekt.


Jag har fått känna mig nyttig för första gången på 3 veckor.
Det kändes bra!


Och imorgon ska jag dit igen...


Tjipp o hej!
/Annalunda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar