söndag 7 februari 2010

Säng!





I en vecka har vi slumrat på soffat, men äntligen är den här! Som Galenskaparna skulle uttryckt det: "Säng säng säng, sova sova sova, säng säng säng.."


Jag har varit till Uppsala med kusin Magnus idag. Först hämtade vi lite saker till honom, sen vankades det fika hos hans mor, som jag inte träffat på åratal. Mycket trevligt! Därefter brummade vi tillbaka till huvudstaden för att lämna av dessa saker hos honom och hämta min och Roberts nya slummerlåda. Lite smarrig mat från kvarterets thaikiosk avrundade därefter en fin dag!


Imorgon är arbetsförmedling, jobbintervju, lägenhetsvisning och reprisen av Melodifestivalen på schemat. Min kära sambo lyckades koppla in tv:n till ett com hem-uttag igår, så nu har vi kanaler på dumburken! Nu är jag ingen älskare av Melodifestivalen, men efter mycket snack om tuff Dolph och i rätt sällskap kan det nog vara skoj att kika. Söta Fanny fyller år och jag har lovat att köpa tårta.




Här var vi unga och oskyldiga Kalix-studenter.
Nu bor vi "grannar" igen, lite äldre och lite galnare.
Love it!






Så, med detta vill jag bara önska en härlig vintervecka!


/Annalunda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar