torsdag 6 maj 2010

Luncha med stil

Idag bjöd min arbetskamrat Sandra mig på lunch på Elfvik gård, ett mysigt ställe vid vattnet på norra Lidingö. Vi cruisade dit i hennes nedcabbade snygga bil och njöt av otroligt god mat!

På vägen hem svängde vi förbi Pernilla Wahlgren på en kopp kaffe. Eller nä, det är inte riktigt sant. Vi körde bara förbi huset. Men ändå.

Vi började surra om helgen varvid Sandra berättar att hon ska gå på Berns på lördag och lyssna på Salem Al Fakir. Jag uttryckte min lätt avundsjuka glädje över detta och då visade det sig att Sandra hade en biljett över.

Idag har jag alltså varit på lyxtur på Lidingö OCH fått en biljett till Salem.
Underbart!!

Jag är lycklig! Sandra är fantastisk!

/Anna


2 kommentarer:

  1. Jag och Sara såg Salem i Umeå när han var här.. han är verkligen sjukt bra :)

    SvaraRadera