tisdag 21 december 2010

Dessa män i strumpbyxor

 
Idag fick jag veta att jag rönt framgång i bloggosfären!

För några dagar sedan fick jag en kommentar på mitt inlägg om Män i strumpbyxor, utav en av skribenterna i Metro-debatten. Jag blev väldigt förvånad att han hade hittat till min blogg, samtidigt som jag tyckte det var häftigt. Han bidrog helt ovetandes till de rader jag printade ner, för att sedan läsa dem. Lite coolt, anser jag.

Nåväl, idag fick jag förklaringen hur han hamnade på denna väldigt anonyma sida.

Läs detta: Det bubblar verkligen nu

Är det inte lite tufft? Eller hur?

Vem vet hur många som läst, och jag som inte tjänar några pengar på att skriva! Fasiken! Jag kunde ha varit miljonär vid det här laget...

Kanske är det bäst att jag är lite seriös då och uttrycker min hjärtliga och uppriktiga åsikt i strumpbyxe-frågan:  Ha på er vad ni vill!


Huvudsaken fötterna är varma, för det har mamma sagt.


/Annalunda
  

1 kommentar:

  1. Pappa rekommenderar hellyhansen och SCA-keps, även när det är -32c. Sådeså!

    (p.s. :D, eftersom man får passa sig litet när man skriver här nu!)

    SvaraRadera