fredag 3 december 2010

Östen med resten och så vi

  
Just nu poppas Östen med Resten på Spotify. Syster är på visit och de där herrarna har funnits med halva vår uppväxt. Det mesta har jag stått för, som protesterade mot pojkband och "populärmusik" när jag var yngre (och så hittade jag ett kassettband i pappas samling med dem). Men även lilltösen har lyssnat en del på deras musik.

Nåväl, syster och pojkvän står och lagar mat medan jag sköter spellistan. Jag har feber och är snuvig, så därav slipper jag aktiviteterna i köket. Trist att bli sjuk när Karin kommer på besök, men hon har proppat i mig C-vitamin och nyttigheter hela dagen så jag hoppas vi kan åka en sväng på stan imorgon.

Nu har jag uppdaterat så det får räcka resten av helgen.

Hoppas ni är krya, glada och har ett härligt veckoslut!

/Anna
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar