måndag 9 augusti 2010

Allt för att slippa städa

Om man ska få besök av en kompis och inte hunnit röja undan disk, tvätt och stök - Åk på en spontan tur till norr!

Jag har varit så ledsen över att inte kunna åka på Urkult, men i lördags eftermiddag lyckades jag och Robert lura med oss vår gamla klasskompis Leyli och hennes polare på roadtrip till Näsåker. Fyra glada människor i en bil anlände i Kläpp kl. 22:26 (typ) och överraskade en glad skara.

Pappa tyckte vi var "lite tokiga" som satte oss och körde dryga 50 mil bara för en natt. Jag håller med honom. Men vi hade roligt och jag fick träffa så många fina människor som jag ser alldeles för sällan.

Hemresan var tung, men jag var ändå vid gott mod när vi snubblade i säng i vår stökiga lägenhet.

Jag har kört 110 mil den här helgen.
Allt för att slippa städa!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar