onsdag 25 augusti 2010

Hej!

    
Jag har haft annat för mig några dagar än att sitta här och knappra, så nu har det liksom stockat ihop sig och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Nåväl. Vi provar

Helgen var fantastisk! Avkopplande framförallt.
Robert har fått jobb (grattis till honom!), så jag har haft rejält med ego-tid medan han spenderat dagarna på arbetet. Det är något särskilt med att ha lägenheten för sig själv! Jag älskar det! Sedan blir det så mycket trevligare när herrn kommer hem igen...

På lördagen var syster och kompani på genomresa, med mål Småland. De gifter ju sig på lördag, de rackarna! Min lilla lilla syster ska byta efternamn och lova evig trohet och hela faderullan. Stort!

I söndags träffade jag Elina och åkte bubbla utanpå Globen. Vilken utsikt! Sedan promenerade vi bland andar och andra på Skogskyrkogården.

Skön helg, alltså.
Och nu är vi mitt i veckan igen. Löningsdag.

På jobbet är det bitvis fullt upp, det är skoj! Folk har samlat energi under sommaren och använder upp den lika snabbt igen. Jag har hälsat på Elina och fått proffshjälp med fotoprogram (förlåt Elina, jag har glömt allt igen, det enda jag kommer ihåg är vår finska konversation och låten om Kristus). Vidare har jag filurat på vad som ska packas med inför Smålandsresan (imorrn åker vi) och väntat på paket som börjar på i - iPhone, iLife, iPhoneskal.

Sådärja, visst blev det ett inlägg!

Nu ska jag håla papper och dricka cafe au lait.

Morsning

/Annalunda
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar