måndag 2 augusti 2010

Det är FINT att ljuga!

Flera veckor av ständiga lögner är över.
Rädslan att försäga sig har släppt taget och allt som kunde gått fel gick istället ruskigt rätt.

Här är sanningen, Karin:

Självklart skulle du få en möhippa!
För vi älskar dig, allihopa!
Och därför lurades vi.

Monessa skulle inte till Umeå, jag skulle inte på Prideparaden, Anna var inte alls på genomresa för att hälsa på kompis i norr, Brita o Cattis var inte hemma enbart för laxfestivalen..

Jag har haft så himla roligt med allt kring den här möhippan! Planeringen var skoj och även om jag var smått förtvivlad ibland när det uppstod komplikationer är jag så tacksam för alla människor som bidragit på olika sätt.

Så här efteråt känns det nästan lite tomt. Ungefär som efter en konsert. Allt jobb som är nedlagt, sen efter showen är det bara minnena kvar. Men vilka minnen sen!

TACK för en helt fantastisk helg!
Kärlek till alla som varit inblandade!
Och mest kärlek till vackraste syster Karin!! Önskar dig och Henric all lycka!




Ibland är det fint att ljuga!

/Anna

2 kommentarer:

  1. Hejja Anna och Karin! :)

    SvaraRadera
  2. Ja ibland kan en lögn vara godtagbar. Men man kanske inte kan kalla det alltid en lögn, de kan ju bara vara att man luras lite...
    Visst är bilden på mig och min bortgågne mor fin. Igår var de fyra år sen hon dog. Tiden går fort. Kram på dig

    SvaraRadera