onsdag 22 september 2010

Dubbelt!

 
Min käre pojkvän är usel på att läsa min blogg, så i ett försök att få hans uppmärksamhet på denna sida så klickade jag upp den åt honom.

Då inser jag plötsligt att jag är rätt usel att uppdatera också, eftersom 2 veckors inlägg ryms på en och samma sida.

Efter detta uppvaknande bestämde jag mig för att det blir dubbelt så mycket skrivet idag (dubbelt som i dubbelt så mycket som ett inlägg).

Annars? Ptja, jag har varit på "stan" ikväll och druckit kaffe med kusin. Det var trevligt! Så pass trevligt att vi dessutom bokat in en filmkväll om sisådär 4 veckor. Eller nåt. Mina storstadskusiner brukar alltid ha mycket på agendan, så jag hoppas att vi lyckas styra upp så snart som möjligt.

Sådär! Tack för idag!

/Annalunda
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar