fredag 3 september 2010

Fina fräcka finurliga fredag!

 
Oj, vilken oförskämt bra dag!

Alla jag möter är supertrevliga, alla projekt jag tar mig för går snabbt och enkelt att genomföra och dessutom får (äntligen) hämta ut min iPhone idag! Stackars karl där hemma, inte kommer jag ha tid för myskväll inte!

Näe, det var inte riktigt sant.

Jag känner att det måste inhandlas en flaska vin för att fira att allt flyter på så otroligt bra! Sen ska jag krama på min fina pojkvän och försöka hålla mig från att avslöja en överraskning jag ska bjuda honom på nästa onsdag (också en rolig grej jag snavade över idag).

Detta inlägg blev riktigt sliskigt och härligt, men va fan - De ska va gött å leva, annars kan de kvitta!

/Annalunda
  

1 kommentar:

  1. härligt! önskar att min pojkvän också var i närheten så jag fick krama på och överraska honom.

    SvaraRadera