torsdag 2 september 2010

Jag tog av mig min kavaj, sparka' av mig båda skorna...

 
Godmorgon!

Idag är en alldeles förträffligt fin dag! Igår var jag seg och trött och irriterad på mest ingenting, men idag skiner solen - både ute och inne!

Möttes av extra frisk luft imorse (snart dags för vinterjacka), bländades av lampan i det blå och träffade på de glada gossarna på vägen till tunnelbananen. Har även hunnit äta en god äggmacka till frukost och hejat på ett tiotal muntra arbetskollegor.

Och ikväll är det dans à la Africa! Måste tyvärr falla in i Stockholmspulsen och rusa ifrån jobbet, men det kan det nog vara värt! (Skulle jag kunna få en egen helikopter av någon? Snälla?)

Sen åker kavaj och skor av och till härliga rytmer ska jag dansa barfota tills jag storknar! Hurra!

/Annalunda

1 kommentar:

  1. Jisses, låter härligt. Här är de grått men ändå lite solglimtar. Lagom till imorgon lär de nog vräka ner. De ska ju vara försenad kräftskiva på vår altan... Men vädret kan inte stoppa, bara att bylta på sig sen om man intar lite "glykol" så märks de inte... Ha en go helg. Stor kram
    Nina

    SvaraRadera