torsdag 10 mars 2011

Ett hett par

 
Jag har inte haft feber - riktig feber - på flera år känns det som. Därför hade jag glömt bort hur otroligt jobbigt det är när kroppens temperatur går upp några grader...

Egentligen är det så lustigt att någon grad hit och dit kan göra så stor skillnad på välmåendet. Inte blir det samma yttre reaktion när termometern dalar och stiger utomhus! Nä huvva, jag känner mig som en påse trasiga varma chips.

Herrn ligger också under täcket. Vi turas om att sova och hämta c-vitamin och alvedon. Båda gnyr och båda passar upp. Det är väldigt fint! Just nu håller jag bara tummarna för att jag mår bättre imorrn, då jag ska åka till Sollefteå! Lillasyster blir större igen - 25 år! Även om jag måste sitta i ett hörn med nässpray, värktabletter och energidrycker ska jag med bussen. Punkt.

Nu är den min tur att fixa lite mat (kanske ännu mer glass).
Snacka om att vi är ett hett par!

/Annalunda
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar