måndag 14 mars 2011

Tågar hemåt


Som vanligt har helgen gått alldeles för fort, men jag är ändå nöjd. Lillsyster blev glad för presenter och uppvaktning och det var riktigt härligt att träffa familjen igen. De har gjort jättefint i köket nu också! Ljust och fräscht (men köksklockan har fått behålla sin plats).

I lördags firade vi hemma hos syster med hennes kompisar (som jag fått äran att kalla mina vänner också). Jag och storebror slängde ihop världens bästa låt tidigare under dagen, som vi framförde på kvällen. Därefter gjorde syster succé med sin Kalles Kaviar-låt (som hon borde få reklampengar för). Det blev en riktigt bra kväll!

Och nu sitter jag på tåget hemåt. Igen.

Enda nackdelen med resan (förutom att tiden rusat fram) är att jag fått dras med den där jäkla hostan, samt nysit i tid och otid. Jag är inte riktigt överförtjust i att vara sjuk. Därför har jag bestämt mig för att hålla mig frisk resten av året. Punkt.

Imorgon får jag ny arbetsgivare. Det känns bra. Jag kommer vara kvar på samma ställe, men få lite fler uppgifter. Spännande och utvecklande på samma gång.

Nä, nu vill jag vara framme. Jag saknar Robert. Kram-sjukan kommer jag nog aldrig bli frisk ifrån!

Hoppas DU haft en bra helg!

Tjipp o hej.

/Anna

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar