fredag 11 mars 2011

Rullar på


Nu har jag släpat mig in till stan och sitter på bussen upp mot norr. Febern är borta och solen skiner - toppen! Att jag sen fått snuva och ont i halsen är bara en bagatell. Det betyder att förkylningen håller på att checka ut.

Om 7 timmar är jag hemma med min älskade familj. Hemma där köksklockan tickar och radion spelar P4, där katten smäller i dörrluckan och det alltid står nåt och puttrar på spisen. Hemma där jag vuxit upp med världens bästa föräldrar och syskon.

Snälla, låt bara denna bedrövliga bussresa gå undan!

Vi ses snart :)

/Anna


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. HOppas det gick bra och att värmen inte tog kål på dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, det gick fint till slut. Men ett tag tänkte jag nästan kliva av och lifta! Det måste varit 40 grader i bussen... Och en surkart till chaufför, som satt med aircondition framme hos sig.

    SvaraRadera