fredag 4 mars 2011

Gyllene slag


Golden Hits igår var riktigt lyckat! God mat, bra underhållning och trevligt sällskap. Det var härlig stämning uppe i Schlagerbaren och jag tror bestämt jag ska göra ett återbesök nån kväll, då inte jobb står på schemat nästkommande dag.


Det var inte så tokigt ändå att spendera kvällen med fem "gubbar" från jobbet.


Gävle är struket från min göra-lista denna vecka, men ersätts av middag med vänner jag träffar allt för sällan (om jag inte däckar på soffan efter den här arbetsdagen är slut).

Hoppas ni får en sån där helg av gyllene slag!

/Anna



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. JAg vill följa med nästa gång!!! Va kul att du gillade det!

    SvaraRadera
  2. Ja!! Det vore kalasroligt! Jag blev så sugen att sadla om till Wallmannare... Rackarns att pipan inte räcker till!

    SvaraRadera