tisdag 29 mars 2011

Morgonstund


Sitter och lyssnar på radio Västernorrland på tunnelbanan. Tåget gick ett par minuter tidigare än vanligt, undrar om de ändrat tidtabellen?

Reflekterar över The Axis of Awesome som vi såg i fredags. Kul att alla vi hade låga förväntningar och överraskades så. Tänk om det varit tvärtom? Nä, detta blev fullträff!

Funderar över hunden som morrade imorse. En kompis ska sova över några nätter och kom igår efter jag hade somnat. Hennes hund verkar skeptisk. Men vi blir nog vänner ikväll.

Båt nästa helg. Till Gotland och Anneli! Äntligen ska jag få se hennes musikal och dessutom se hur hon har det i Keno-land. Är lite nervös över båtåkandet, men jag får köra en Stig Helmer: "Jag kan flyta, jag är inte rädd".

En halvtimmes resa och en orörd Metro kvar.

Passar på att önska lite sol och att just du får en givande dag! Lill-fredag!

/Annalunda

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar