onsdag 23 mars 2011

Mina föräldrar

 
Jag har universums bästaste suveränaste föräldrar.
De är så fina och älskvärda, så det går inte att beskriva.

Idag fick jag ett mail från min far, som skrivit en låt till min mor.
Ack, den kärleken!
Kärleken som pappa visar mamma genom musiken.
Kärleken som mamma ger pappa, så han måste skriva en låt om det.

När de träffades spenderade de första kvällen med att lösa korsord.
Än idag löser de korsord i sängen varje kväll, innan de ska sova.
Är inte det romantiskt, så vet jag inte vad som skulle kunna vara det.

(Korsord betyder korsord, inget annat).



Dessa är de finaste människor jag känner! Jag älskar er!

/Anna
  

4 kommentarer:

  1. Oh, vad fint skrivet.....blir rörd igen.....Du är en mycket speciell dotter, älskar dig över allt annat, älskar er alla över allt annat......

    SvaraRadera
  2. Hur kan man inte vara bra föräldrar med så fantastiska barn som ni!

    SvaraRadera
  3. Men åh jag börjar ju gråta, så fina är ni! Störst av allt är kärleken!!

    SvaraRadera
  4. Mamma och Pappa!

    SvaraRadera