måndag 21 juni 2010

I Sollefteå!

Är hemma hos fina föräldrar och mår GOTT!!

Idag har vi varit en sväng på stan, sedan har jag tagit ansvaret för tvätten. Känner mig alltid så duktig när jag hänger ren tvätt utomhus. Det känns rejält och husligt på något vis.

Nåväl, kvällen kommer spenderas framför tv:n ätandes diverse godsaker. Jag, mor o far har hyrt varsin film och sen ska mamma påta ihop lite olika snittar som eventuellt ska serveras på Karins bröllop!


På tal om bröllop så var syster nere hos mig i Stockholm i helgen. Vi var bjudna på prinsessbröllopet. Satt på främsta raden, såg ni oss? Nä, skämt åsido. Vi spenderade lördagen på kusins möhippa, med god mat, trevliga människor och roliga påhitt. En polis kom förbi och klagade på volymen. Därefter fick vi uppleva vår första striptease. Kusin såg helt skräckslagen ut där hon satt fastbojad i en stol, men efter några dansmoves och ett par skor färre senare så gav polisen upp och plockade fram gitarren istället. Mycket rolig show! Ingen hud visad, men likväl. Tack tjejer (och killar) för en suverän kväll!


Så, åter till Sollefteå igen. Idag bokade jag en biljett till Robert också, så han ansluter på onsdag. Storebror kommer på torsdag och i midsommarhelgen är hela familjen samlad! Underbart! Även svågers mor har kommit upp till norr, så detta börjar alltmer växa till en riktig släkthelg.

Nu är nästa tvättmaskin klar, och efter att kläderna är hängda ska jag fixa krustader. "Småland" (svåger med mor) kom precis också.

Tjipp o hej!

/Annalunda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar