måndag 28 juni 2010

Semesterveckan.

Passade på att ta lite semester från bloggeriet också, men nu är jag tillbaka! Både på nätet och på jobbet. Det känns faktiskt inte alls lika motigt som jag hade trott.

Veckan i Sollefteå var otroligt skön. Jag träffade mina närmaste vänner, hälsade på farmor och farfar, fiskade med lillasyster, lekte internetcafé med bror och Robert, lyssnade på pappa som spelade dragspel, frossade i mammas goda mat, njöt av Lenas härliga jordgubbstårta... Listan kan göras lång, men i huvudsak var det bara roligheter!

TACK så mycket för att ni inblandade gjorde min semester så fantastiskt bra! Många kramar till Er!

Nu är jag tillbaka i vardagen. Jag kände det direkt när jag klev på tunnelbanan imorse. Ekorren vid bron var tillbaka, vilket var en trevlig överraskning. Jackan kunde lämnas hemma, redan vid halv sju var det 18grader i skuggan. "Dom" sa att det skulle vara varmt i veckan. Välkommen värme säger jag!


Hoppas att folket har haft en härlig midsommarhelg! Nu fortsätter vi somrerierna!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar