onsdag 2 juni 2010

Kryphålet.

Okej. Så här var det. Jag blev sugen på lite kakor häromdagen, så jag åt lite kakor. En smörgås gick också ner. Det var gott.

Min vadslagning med Sandra då undrar ni. Ni kanske vill utpeka mig som förlorare? Vi kom ju överens om att jag skulle klara två veckor, eller hur?

Men!

Vi sa aldrig att de där två veckorna skulle vara sammanhängande! Hah!

Så ännu är inte loppet kört. Jag klarade en vecka! Det i sig är nog imponerande. Jag ser det här som en mellanlandning, en chans att summera föregående vecka, ta in och värdera, ladda om, skjuta skarpare nästa gång.

Det går alltid att hitta kryphål.

/Annalunda

1 kommentar:

  1. Belöningsteori i sin verksamhet??

    Man ska alltid trivas.. man måste få synda om det inte innebär konsekvenser.. som att vara jordnötsallergiker och knäcka en macka med jordnötssmör!

    SvaraRadera