onsdag 14 juli 2010

Kära dagbok.

Nu var det flera dagar sedan jag skrev sist. Ibland blir det så, jag tar mig inte för. Men nu tänkte jag printa ner åtminstone några rader.

Helgen var helt underbar! Vi har trotsat värmen och varit ute, åkt Djurgårdsfärjan (häftigt att kunna åka båt "gratis" - Tack SL!), picknickat, kollat på gatuartister i Kungsträdgården, besökt Kaknästornet (tack för skjuts och sällskap J+A) och bytt kläder flera gånger om dagen. Det blev alkoholfritt i helgen, skönt att få vakna upp och må topp!

Den här veckan har det hittills inte hänt mycket. På jobbet är det lugna puckar, då större delen av skaran ligger på playan. Jag tycker det är rätt skönt att vistas i en luftkonditionerad reception och ikväll ska jag knäcka extra som personlig assistent.

Ja, det var väl allt jag hade att förtälja.
Eller just det, jag har skaffat gymkort!

Ha det fint!

/Annalunda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar