torsdag 15 juli 2010

Smärta, ja!!

Min kropp är ur fas.

Fötterna är svullna av värmen men resten av kroppen gör ont av trevligare anledningar: Jag har träningsvärk! Även fast det var längesedan jag erfarade den typen av känsla kommer jag ihåg att den betyder att jag gjort något bra! Förutom besöket på SATS igår lekte Robert personlig tränare på kvällen och skrek sig hes medan jag kämpade med sit ups. Vilken kärlek!

Jag genomförde min kilometer idag på bandet, men mycket mer än så orkade varken jag eller min "träningskompis". Tycker det låter gulligt det där med kompis. Som om vi skulle ha likadana träningskläder och studsa sida vid sida till gymmet.

Nåväl. Idag är en bra dag! Jag har sovit oavbrutet hela natten (varför har vi inte lämnat balkongdörren öppen nattetid tiidigare?) och nu är det bara en tidig morgon kvar innan det är dags att stänga av alarmet ett par dagar.

Åter till arbetet. På listan: Äta tyrkisk peber, surfa på nätet, heja på ett par-tre personer, läsa en bok, kanske ett samtal eller två... Stressigt värre ;)


/Annalunda

1 kommentar:

  1. Men herreguuuud vilket tröttsamt jobb du har ;)

    SvaraRadera