måndag 26 juli 2010

Köra bil i Stockholm? Jag??

Och så var vi här igen. Måndag.

Men den här måndagen är lite annorlunda!

För det första REGNAR det!
Ljuvliga väta från himmelen, välkommen!

För det andra har vi fått låna BIL!
Men jag har ännu inte bestämt mig för om jag tycker det är kul eller ej.

Grejen är att mina svärföräldrar åkt till Frankrike idag och de har lämnat sin Toyota hos oss medan de är borta. Jag hade bestämt mig redan när jag flyttade ner att jag aldrig skulle köra bil i Stockholm. Aldrig! Men nu funderar jag om det kanske är dags att tjuren vid hornen. Ta en vända eller två på fyra hjul.

Det kan bli en kul kontrast till tunnelbanan om inte annat.
Plus att de har GPS, så vi kommer nog inte så värst mycket vilse.

Okej, jag har bestämt mig - Regn OCH bil likamed Hurra!

/Anna

1 kommentar: