lördag 10 oktober 2009

Avsaknad av inspiration.


Därav så få inlägg här på sistone. 
Det har varit mycket jobb de här senaste dagarna, och mer kommer det bli. Men jag är glad, behöver verkligen jobba! I dessa kristider är det bara att klamra sig fast vid de arbetstider om bjuds. Dock kan jag bli lite trött i tanken, och det sprider sig lätt till mina bloggande fingrar. 

Men nåväl, en liten ansträngning då: 

I början på veckan var det trevligt värre. På måndagen hade vi besök av Jessica, Millie, Thiaba, Astou, Soda och Lamp. Sistnämnda har inte varit i Sollefteå på över en månad, så det var roligt att träffa honom igen! Och tjejerna, vad kan jag säga, de är alltid roliga att träffa! Härliga människor med massor av energi och en förmåga att locka fram många glada skratt! Vi myste lite med middag och dansmatta (ett tv-spel där du står på en matta och ska trampa på pilar som motsvarar de som flimrar förbi på tv-skärmen, svårt men klurigt). Hoppas på fler sådana kvällar snart (då Astou o Thiaba kan stanna lite längre).

På tisdagen hälsade jag på söt liten syster en sväng. Vi invigde mig lite smått i tv-serien Desperate Housewifes (efter första intrycket måste jag säga att det var ganska underhållande). Tyvärr har jag inte hunnit umgås så mycket med henne den senaste tiden. Det är ruskigt trist. Blir ändring på det snart, basta! Hon är en mycket fin människa, och för varje år som går och vi mognar på oss så blir det mer och mer intressant att prata med varandra! Tack Karin för att du finns och har överseende med snurriga mig!

Ja, sen var det inte så mycket mer. Jobb, jobb och lite mer jobb. Har börjat skola in mig som personlig assistent nu och det känns lugnt. 

Men nu är jag trött. Och jag ska sova. 
Återkommer när tankeverksamheten är i synk.

Tjipp o hej
/Anna

1 kommentar:

  1. Tack för att DU finns, gojänta :D Stor kram//Lillasyster

    SvaraRadera