söndag 18 oktober 2009

Kramsjuk.


Söndag. Seg söndag. 

Mr Sambo är och repar, jag fick dispens eftersom jag jobbat 13 dagar i sträck. Istället ligger jag och myser solo allena under täcket, i hopp om att herrn snart ska vara tillbaka. 

Jag är både seg och kramsjuk. Längtar efter att ligga nära Robert och kolla fortsättningen på Heroes. Precis som vi gjorde i Kalix när vi precis börjat "kila stadigt" (haha, vilket styggt uttryck). 

Segheten är ett resultat av gårdagen. Syster, svåger och Krille skulle komma förbi här och spela sällskapsspel. En lugn trevlig sammankomst på lördagen. Hur gick då det? Jo!
Rätt som det var hade vi huset fullt med folk, vinflaskor korkades upp och tomma ölburkar började efterhand samlas till en fin liten hög på diskbänken. Vad som skulle vara en stilla afton med frågespel och körslaget blev en röjigare version av nämnda istället. Kul! Så, idag vill jag bara kramas och ta det lugnt.

Kom hem Robert!

Hoppas ni haft en fin helg och får en dunderfin vecka!
/Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar